3 New Notifications

New Badge Earned
Get 1K upvotes on your post
Life choices of my cat
Earned 210

Drag Images here or Browse from your computer.

Trending Posts
Sorted by Newest First
D
Dwarvern Sniper XD 08.04.20 05:29 pm

KsnG01 ==> my account closed?? (Warcraft 3: Reign of Chaos)

Hello, I have a doubt, this afternoon trying to enter the server I get an announcement about my account is closed ... I do not understand why ??? Plz help
10 Comments
Sort by:
m
malina_baden 08.04.20

aaahahahahah, banned you for an unfair leveling of the account, so create a new account noob, or get off the server, and then have got all

m
malina_baden 08.04.20

bye bye 24 icons and clan ;D

D
Dwarvern Sniper XD 08.04.20

unfair leveling of the account??

m
malina_baden 08.04.20

bye bye nice ksng abuse account

m
malina_baden 08.04.20

again, you were banned for we account that to understand?

D
Dwarvern Sniper XD 08.04.20

i play all games man...

m
malina_baden 08.04.20

I decided no, go create new account and all

p
pachok89 08.04.20

The same garbage

f
fernando FTW 08.04.20

no entiendo !! jugamos emn su server reclamamos y nos tratan como nadie !! cuando pasan estas cosas te das cuenta de lo q tu eres para los mods !! evo xd ya paso meses y nada !! ahora me toco a mi soy sangreinka no hize nada no entiendo la razon del ban !! tube 2 cuentas como cualquiera l ene juego !! varios lo hacen madnes brad y q me dijo q le paso lo mismo nirazones das evo baneas tu debes fijarte ya esta mejor en lo q haces estamos en este server pq tenemos amigos y la pasamos bien y no gracias a ti debes de tartarnos bien ya q es tu server y en el tuyo jugamso ! ya pso !! no se cuenta con mi ayer resivie so !! del ban (5) me parece injusto pero como me dijo brad ! no se puede hacer nada creo q se rie y banea ya gracias ta ! o espero q me ayudes como a ksng01 !! gracias